Här är det Elin Karlsson's födelsedag !

  så här har jag sett ut ikväll när ja firat med hela tjocka släckten!   Vi har ätit god taccopaj och till efterätt en jättegod tårta som bästa väns mamma gjorde, mums så god! De sista gick precis och nu sitter ja och fyller i de sista inläggen på facebook.. tar sin lilla tid när alla är så snälla och grattar.. :)   Ska även mysa lite med min fina kille som gav mig så underbara presenter.     här är en liten uppradning    pengar  träningsset  3 parfymer, paris hilton, hugo boss och naomi campbell  presentkort på hud o hår  en shoppingdag med mamma     + att imorgon blir det till och med lite till :) hihih     härligt att fylla år !
klänning: lite äldre från gina

så här har jag sett ut!(inte riktigt hade uppsatt på sidan och har tagit ut skärpet som ja hade i midjan av klänningen) ikväll när ja firat med hela tjocka släckten! Vi har ätit god taccopaj och till efterätt en jättegod tårta som bästa väns mamma gjorde, mums så god! De sista gick precis och nu sitter ja och fyller i de sista inläggen på facebook.. tar sin lilla tid när alla är så snälla och grattar.. :) Ska även mysa lite med min fina kille som gav mig så underbara presenter. här är en liten uppradning pengar träningsset 3 parfymer, paris hilton, hugo boss och naomi campbell presentkort på hud o hår en shoppingdag med mamma + att imorgon blir det till och med lite till :) hihih härligt att fylla år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0