If it makes you happy, it can't be bad !

tjenare allesammans !
Här sitter jag hos min moster Linnéa utanför staden norrköping med en full mage på god grillad mat. Vi har även  sett på körslaget där Katrineholm inte vann men var bäst ändå !

Under dagen har jag även hunnit med och firat min kusin Robin som fyller imorgon. De bjöds på fika såklart och vi  njöt av det super fina vädret.
Imorgon blir det till bvc, med Livia, och sedan en sväng på stan här i norrköping. Kanske hittar något fint ! :)
På onsdag är det tillbaks till skolan igen, och faktiskt känner jag ingen ångest.. men det kanske kan ändra sig ?;)


Kusiner !

Det var allt ifrån Elin Karlsson den här gången.. Syns när vi ses och hörs när vi hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0