I need to believe that everything is going to be alright

Vecka 31, en sista jobbhelg
helgen har bestått av jobb, jobb och jobb. Men eftersom jag är så social av mig och älskar att umgås med människor så kunde jag inte låta bli att först tillbringa en fredag hemma hos min fina kille och sedan en lördag med två toppen tjejer, Olivia och Maja.
Maja och jag, så bra och fina vänner som vi är möttes upp på ica för att handla hem massa gott innan vi begav oss hem till Olivia för att laga mat till oss alla. Hon jobbade, så var alltså inte hemma. Såå jag och Maja började vrida och vända på hennes kök medan vi laga godaste tacosen ever! eller ? haha iaf så hade vi en jätte mysig kväll innan vi tog oss ett ryck för att bege oss ut. Först landa vi hos Elvis med bara trevliga människor. Efter en stund begav vi oss alla till kajrocken för att se SWINGFLY! Vi trängde oss fram och öste fett i den trånga värmen. Kul var det. Ett bra avslut på en riktigt härlig lördag!
Idag söndag har jag varit helt borta, helt slut som människa. konstigt, somnade när jag kom hem vid fyra och sov till klockan nio?! nej inte alls tröttttt.. Nu ska jag bara ligga och chilla i min nybäddade säng och sedan sova. för imorgon väntas.. kan du gissa ? jo jobb, haha oväntat va?
eh bara tre dagar kvar, och då kan jag lova. Då ska vi fira!!! inte så lite heller !!!


:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0