känslan du ger mig är inte jag

hallå där i stugorna! här sitter jag nerbäddad i min säng efter en lång dag på jobbet därefter med lite plask och lek hemma hos julia med hela familjen. Kom väl hem runt elva. Är super trött ! hade lite panik imorse angående jobbet, då jag kom på kl 7 att jag kanske inte börjar 12.00, utan 8.00 ? och ja, mycket riktigt så började jag såklart 8.00. så med brist av sömn och en alldeles för sen natt så begav jag mig mot jobbet med halvöppna ögon. Men det har gått relativt bra tycker jag. Är bara lite trött på att jag jobbar så mycket och knappt hinner njuta av att bara slappa som en "vanlig tonåring" istället för att inse att man växer upp, mognar till och jobbar. Fast i försig, kommer väl njuta lite när pengarna kommer ;)

Annars då, förutom ett schema av jobb så har jag försökt spendera så många spontankvällar med mina fina vänner. Dock känner jag att jag inte hunnit gjort allt jag velat gjort egentligen, som att träffa dom man inte träffar så ofta, träffa mina fina bästa vänner ännu mer, nattdopp, lite ploj och BUS, lite mer spontana utekvällar, mer kärlek osv. men återigen, jobbets fel ;)

Något jag iallafall har hunnit med är att åkt en sväng till Göteborg med felix familj och flera. vi var 13 pers som åkte ner till västra kusten av sverige för att tillbringa två nätter, tre dar i en underbar sekelskiftslägenhet, mitt i centrala Göteborg. Vi gick såklart på Liseberg och stan. Shoppingfynd blev det så att det inte duga, och mycket åka av det.

Gör en lite mix av bilder så får ni väl försöka hänga med så gott det går ! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0