inget jag glömmer!

hallå där! jag tänkte göra en liten uppdatering på hur helgen varit!
Fredagen, låg hemma hela dagen tills syster hämtade upp mig och vi åkte hem till familjen Röd och åt mat. Sedan begav vi oss till en mysig välbehövd tjejkväll hos Olivia. fina vänner man har! <3
-
Lördagen började med en lång sovmorgon innan det var dags för träning med småtjejerna. Efter drog jag hem till felix för att i förskott fira vår 3-årsdag. Vi åkte och handlade alla ingredienser till vår kväll. Det bjöds på trerätters, med skagen och toast till förrätt, huvudrätt blev det kyckling i ugn, potatisgratäng, sallad och hemmagjorda vitlöksbröd, till efterätt daimtårta med hela hans familj!
Sedan myste vi till en film och bara njöt av varandra. Kunde inte haft en bättre 3årsdag!
-
Söndag: sov återigen länge, åt frukost med min pojkvän och drog mig sedan hemmåt för käk,dusch och jobb. slutade 22.00. Nu, sängdags!
Hoppas på en roligare vecka en förra iallfall eftersom jag låg hemma hela förra!
saknar ju mina fina klasskompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0