ja é inte bitter!

Jag ligger just nu i min säng och funderar över livet! Vad det har att erbjuda en och hur jag just nu känner mig glad och nöjd med tillvaron. Jag ska fan inte klaga, jag menar även fast jag sitter med ett svullen öga och en ond fot så kunde det ha varit värre.. Jag kunde ha kännt mig ensam? men det gör jag inte! för jag är omgiven av massa bra människor som älskar mig för den jag är och jag älskar dom. De ser mig som den jag vill vara och den ja försöker att vara, de ser mina skavanker men väljer att avisa dem och tänka på det bra med mig. Jag menar hur kan man inte älska sådana människor!

PUSS NI ÄR GULDVÄRDA!

 

Jag har tre prov och två-tre inlämningar innan jag kan gå på jullov, men vet ni vad? Jag é inte bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0