my life would suck without you!

Idag är det ingen vanlig dag, utan jag och världens bästa har varit tillsammans i 3 år, precis idag! Jag tänker inte skriva en lång roman om hur mycket jag älskar min pojkvän, Felix. Både för att det skulle bli en väldigt lååång roman i sådana fall, och samtidigt för att det ända som betyder är att han och jag vet hur mycket vi älskar varandra och allt vi upplevt tillsammans!
-
Men det jag kan säga är att förutom att han är världens finaste pojkvän, är att han är min bästa vän också! Och jag är så otroligt glad över att han funnits där vid min sida de tre senaste åren, han finns alltid där för mig och han stöttar mig i alla mina val jag gör. Han kommer alltid finnas i mitt hjärta! Forever and forever and always.
-
Bilder får tala vidare.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0