sweet home

Hallå!
Är återigen hemma efter fem dagar i norrköping hos far min.
Det har varit fullspäckade dagar fyllda med julfirande, mat och fix och don.
I lördags firade jag julaftonen hos moster min i norrköping, sedan skjutsades jag till pappa och firade sedan på juldagen med den sidan av släkten. Annandag jul blev det städning och förberedelser för mitt fin besök av tjejerna. På kvällen firade vi hos mormor med mina kusiner.
På tisdagen var det den stora förväntansfulla dagen kommen, mina fina vänner skulle komma och besöka mig hos min pappa för första gången(dock inte Maja, men får bli fler gånger) och se hur mitt liv ser ut där. Så med dunder och brak och för att de förtjänade att bli bortskämda på bästa sätt drog vi på stort. Hela tisdagen gick åt till att dona i mitt rum så att alla skulle få plats att sova, sedan åka och handla med pappa för middagen och sedan städning!

Tjejerna anlände till vår busshållplats(vi bor ju på landet) runt 16.50. Efter de kommit hem till mitt hus blev det rundvandring och lite wii spel. När middagen var klar bjöds det på oxfilé, hemmagjord klyftpotatis, murkelsås osv. mätta och belåtna satte vi oss sedan i jacuzzin och satt där i ca fyra timmar! Det var en toppen kväll och jag var verkligen hög på livet! Det kunde inte blivit bättre och jag var så glad för allt jobb min pappa och Karin lagt ner på mat och allt som hörde till!
Bilder från tisdagen kanske kommer senare.


Nu väntas bara nyår! och oavsett var kvällen tar oss vet jag att den kommer bli grym, för jag kommer vara omgiven av så himla bra vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0