Nytt utseende!

Det har ju varit alla hjärtans dag, och det firades på två sätt,
Först firade vi Fhilippa som fyllt tio bast med lite glass och paket,
vid sjutiden åkte jag sedan hem till min finaste kille med en jätte stor fin ros och djungelvrål(Felix älskar djungelvrål).. Själv fick jag mat, efterätt och en bukett rosor. Vi avsluta den fina middagen med att se en hyrd film - Wall street,(bra film förövrigt). Helt perfekt lagom alla hjärtans dag eftersom det viktigtaste är att man är fin mot varandra och är tillsammans !



Nu på kvällskvisten har jag varit på ledarmöte för mina små fotbollstjejer och sen skrivit klart min svenska uppsats, eller gjort ett "utkast"
imorgon blir det en rätt soft skoldag , börjar tio och slutar ett !
Sen ska jag hem för plugg, lägga in bild på mina hm-kläder som kommit och samt träna. :)
Sounds goood ? ooooh yees !

Nej, sängen, nu ! god natt
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0