T som i Tisdag !

Nyligen hemkommen från en dag på stan med fina vänner och frida och Leoh.
Blev en fika på CoL och en liten runda på hm m.m.  Provade en jätte söt sommarklänning med dessa as snygga klackar till, men dock köpte jag inte det eftersom det ekar i plånboken just nu!
Jag är inne på hm, på nätet, nästan varje dag och hittar bara mer och mer jag vill ha.. har gjort värsta önskelistan så någon som vill skänka mig några tusen kanske ? eller kanske borde jag skaffa mig ett jobb, skulle inte heller  vara så jätte fel.. 

skit snygga på, och passar grymt  till en fin vit klänning'


Kom även på att jag måste hitta något att ha på mig på dopet också som är nästa lördag för min systerson Leoh !
 och innan dess ska jag nog också färga håret riktigt mörkbrunt, om jag vågar (A)
Kanske någon som läser det här har tips på någon lite mörkare brun hårfärg men som inte ser svart ut och inte heller blir grön, någon tack ?


Lilla Laban prinsen  ! världens härligaste och sötaste bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0