Helgen !

Min helg har varit riktigt bra må jag säga !

Började med en lugn fredag, hemma hos älsklingen. Där jag sedan sov ända tillls det var dags att åka med Jossan och Emilia i mitt lag för vår första träning med småtjejerna! Gick riktigt bra och det verkade som om det var en hård träning för de små tjejerna var helt slut, även jag!
När jag kom hem la ja mig i sängen och titta på ett avsnitt av oth och slumrade till en stund.
Sedan blev det att göra i ordning sig för en kväll hemma hos Matilda Stifler Strid där det skulle vara de närmaste vännerna.
Linda kom hit som en ängel med käk från stadsparken innan, så att jag skulle få i mig något. Vi åt lite och gjorde i ordning oss och drog sedan. Det var en riktigt trevlig kväll , och fick till och med träffa Emilia som jag träffar allt för sällan nu för tiden, men vi får se om ddet kanske blir så att jag åker till henne på sportlovet! :)
Var hemma runt halv ett och hoppade direkt i säng tillsammans med OTH.

BILDER KOMMER SENARE !!

Nu ligger jag fortfarande och latar mig i sängen men ska snart ut och göra lite ärenden med Linda, samt städa/rensa min garderob(ni ska få en före och efter bild) och plugga. Kanske till och med hinner med att träffa min Felix, vi får se om jag har sådan tur.
Tack för en bra helg mina nära och fina vänner. Det behövdes! 

/ hon som njuter av solen, och som längtar efter värmen !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0