alltid är det något'

Hallå där !
Sommarlovet har börjat och jag har inte hunnit gjort så mycket faktiskt.
Student/skolavslutnings helgen blev en rätt så lyckad helg med trevliga människor !!
När måndagen sedan började, kändes det som om det var skola. Men när jag kom på att det var sommarlov sov jag hela långa dagen... MYCKET SKÖNT !
Annars har jag gått och blivit sjuk, och dock verkar jag inte vara den enda! Kände av det  redan lite igår när vi var hemma hos melina alla tjejer. Så drog hem, sov en stund  och vaknade sedan på morgonen av att jag var helt igentäppt !

nej nu blir det stallsbacke för att hjälpa till i kiosken. Orkar verkligen inte , men har inget val !


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0