sometimes it's bad

jag önskar jag var liten igen, allt verkade så mycket lättare och man förstod inte saker och ting på samma sätt  som idag , vilket inte heller kunde skada än, för det man inte vet det lider man inte av. Man bara gjorde och tog konsekvenserna efter. Det finns så mycket jag vill göra och som jag önskar jag gjort, sånt som jag alltid tänkt på hur det skulle se ut, och därför än idag inte kan släppa saker ifrån förr... Jag önskar att jag njutit av nuet och framstått som en person jag vill vara och inte som andra vill och därmed inte varit så jäkla självkritisk. bara varit den personen, innan all skit kom ifatt en eller hände en'


lilla elin,

Kommentarer
Postat av: l i n d a

Vafan Elin, skärpning! Dags att uppdatera, blir galen på att läsa samma rubrik!!!!!!



TACK! :) <3

2011-03-20 @ 23:19:06
Postat av: Olivia

Dags för uppdatering människa!!!!!!!!!!

2011-03-21 @ 21:13:12
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0