en söndag utan dess like !

tjena mitt bena!
Idag har det varit full rulle efter sådär fyra timmars sömn. Var ju på 40 års fest igår och det blev en mycket lyckad kväll!  Kvällen bjöd iaf på lek, mat, dryck, dans och sång!  Vi hela skaran som hörde till åkerbäcks familjen var hemma vid 4 kanske. Idag var jag nästan uppe med tuppen för att åka iväg med molly till matchsamlingen. Tjejerna lirade bra som vanligt och utklassade nästan de andra lagen, dom är så duktiga ! STOLT TRÄNARE !
efter somnade jag som en stock hemma och har nu lagat mat åt min fina mamma på morsdag !
JA är en sådan duktig och snäll dotter, inte sant mamma ? ;)


jag och min älskade mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0