in school !

HALLÅ DÄR !
har inget internet hemma för tillfälligt eftersom vi flyttade i helgen. Vi har fått iordning på stället relativt mycket och det är super fint. Måste nog tacka alla som var med och bar på alla möbler och kartonger i fredags. De gjorde det så snabbt och smidigt på några timmar bara. Sedan fortsatte det med Valborg firande med trerätters hos
Johanna och lite mer festligheter hos Lars där jag dansade nonstop i fyra timmar och framåt senkvällen blev det även lite allsång! ME LIKE. Dagen efter fyllde syster och svärmor år och det var även seriestart! Alltså en fullspäckad helg av mycket !


bild från i lördags, på de bästa!

Veckan därefter har jag bara försökt få mer ordning i mitt nya rum där färgerna går i grått, svart och lite shimmer, silver. Tror det blir bra när det är klart, för just nu är det bara massa kartonger pga av mitt upptagna liv.
Idag är  det onsdag och en dag som började med försovning enda fram till nationella prov i engelska. Lite stressad men hann precis! just nu har vi håltimme till klockan 12 och sedan slutar vi 1. Då blir det besök på stan med min syster för att inhandla lite presenter och andra saker. Sedan avslutar jag med träning ikväll. Bra dag förövrigt.

Puss och kram !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0