it's a beautiful day '

hallå hallå, vaknade upp vid elva tiden av en stor hund i sängen, jo det var bara Truls som ville säga godmorgon' och sedan fortsatte det med syster,anna och bella som kom in och hälsade på mig sådär helt nyvaknen.  Jag gick sedan ner och åt frukost medan de gick hem. Sedan tog jag med mig datorn ut och la mig och sola på stutsmattan till bra musik. En härlig stund !
Nu sitter vi här alla barnen och tittar på tv, vi har precis hoppat stutsmatta och kollat vatten till hästarna. Vi väntar på grilllat !! åååh så mumsigt det ska bli, jag skojar inte när jag säger att jag verkligen älskar den här årstiden och detta väder så att man kan få grillat !! sjukt otroligt gott !
Senare vet jag inte om vi skulle dra oss in mot staden, ja, anna och thiwat.. det återstår och se.
Imorgon blir det hemfärd vid klockan 8, för min första match som tränare med småtjejerna! ska bli otroligt kul och spännande att se ! :)

bjuder på bilder ! ha det göttt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0