Nulla regula sin exceptione

Idag har jag haft en alldeles suverrän dag!
Började med sovmorgon till kl 11.15 ! inte fy skam !
Senare blev det några chilla lektioner tills jag slutade klockan fyra.
Tog mig då snabbt hem för att äta innan det bar av till träning med mina småtjejer !
skippade sedan min egna träning för att plugga och vila jumskarna.
Fick även nyss besök av min fina älsklings Felix som jag saknat massor och som tur är stannar här över natten!
Imorgon: FREDAG!! YES!
taggar inför en toppen helg med massa trevligheter med alla nära och kära!!



vill även bara skänka en liten hälsning till Olivia Olsson som är en alldeles underbar människa och en vän man kan lita på. Är så sjukt imponerad av henne som människa, hur hon står på sig och bara är sig själv. Hon förtjänar det bästa och jag vill konstant påminna henne om att jag alltid finns där för henne när hon behöver någon, hon har verkligen gjort skillnad i mitt liv och ja är henne evigt tacksam !

Vade mecum, amor vincit omnia! <3 vänner för livet.
plus Matilda och bästa vän Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0