en helt vanlig dag

efter att vaknat upp strax efter 11 insåg jag att jag faktiskt var tvungen att göra något av dagen. Med det bestämt blev det en tur till min familj i norrköping. Har inte träffat min fina lilla syster på hur länge som helst, och eftersom jag vet att hon saknar mig sååååå, så tyckte ja det var rätt tanke av mig ;)
Vi har dock inte gjort så mycket mer här än vad ja skulle gjort hemma, men glada blev de för att ja kommer och hälsar på! Imorgon bär det av hemmåt igen, 09,30 går tåget till kholm. Kvart över tio är det skola igen... VILL HA MER LOV! men men bara att gilla läget. Snart är det jullov! :D

pussssssss





















gamla bilder på en ovanlig familj, med tre systrar i <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

hahah vilka snyggingar <3

2011-12-08 @ 10:25:23
URL: http://cfraanzen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0