jag lider av depression, men det är inte vem jag är

hallå där!
Här ligger jag upp och ner och fixar lite skoj på datorn. Insåg just att det snart är nyår och det finns hur många fina klänningar som helst på nelly.se!
Annars har jag haft en bra skoldag som följdes av lite övningskörning med mamma. JAG och MAMMA har även hunnit skrivit in mig för min första körlektion som kommer vara i mitten av december, så nu är vi på väg! KÖRKORTET SKA VARA MITT TILL FÖDELSEDAGEN! (nej men strax efter, innan sommaren är mitt mål)
NU ska jag försöka få lite gjort med plugg innan vi får gäster på besök, det är min moster och kusin som kommer förbi på tacos och spelkväll! mys pys
snart så kan ja rymma iväg i en liten bubbla och bara åka dit vägen
tar mig utan bestämd destination.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

haha älskar att du först satsade på din födelsedag, sen strax efter men slutar med innan sommaren!

2011-11-17 @ 22:46:38
URL: http://oliwiaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja men det är för att jag vill till min födelsedag, men det går ann någon vecka efter och sen måste ha det innan sommaren!! :D haha

2011-11-18 @ 22:49:23
URL: http://littleblighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0