muffins

Är precis hemkommen från fotbollsavslutningen med ett toppen lag på 12 hel galna men supersköna tjejer. Vi spelade bowling och åt pizza! åh ja må ju säga att jag är rätt grym på bowling, fick hela 151 poäng på en serie! mohaha ! :D
måste även uppdatera gårdagens kväll som tillbringades hemma hos födelsebarnet EMMA! Hon bjöd på mumsigt fika och trevlit sällskap. Emma är en jätte fin tjej som ställer upp och lyssnar. Hon och jag har inte varit vänner så jätte länge, men hon har på snabb tid fått en mycket stor plats i mitt liv, och betydelsefull. Hon är en äkta vän och jag skulle göra allt för henne!
Idag i skolan hade vi beta-projekts presentation och det gick väldigt bra med tanke på hur lite vi hade hunnit övat, men med tre toppen brudar som oss kunde det inte gå så mycket bättre! ;)
Nu sitter jag och väntar på min man som ska komma och göra mig sällskap över natten. Sedan imorgon är det bip-test! wiho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0