tiden är knappt

Hemma efter en lång skoldag och som innehåll mitt första prov på lindenskolan. Gick sådär men får skylla mig själv med tanke på hur lite jag pluggat. Kommer dock bli jätte besviken när jag får tillbaka provet, ett g är inte okej, och ett vg är knappt och det är ju ungefär vad ja har att vänta mig. Men men nu är det bara att släppa och gå vidare för nästa alla hundra skolsaker som ska göras nästa vecka. Får bara helt enkelt ta en sak i taget.
Nu sitter jag fram oth och kopplar av lite innan alla dagens planer drar igen. Ska snart och handla lite inför helgen, då jag drar till Malmö för lite tävlande. Ska bli rätt nice att komma bort lite!
Sedan vid 18. är det jobbdags på världens bästa ica! hihih
kanske uppdaterar innan jag drar till malmö imorgon kl 14.
Ska även hinna packa ikväll eftersom det kommer bli rätt tight imorgon...
ah tiden, den är knappt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0