you can run but you can't hide.

Nyss hemkommen efter en mycket jobbig skoldag!!
Ursäkta om negativa elin kommer fram nu, men läs inte då.
ÄR så trött på mig själv och skolan och för mesta dels allt!
När man redan känner sig på botten, omotiverad och sämst så gör det ju inget med lite skit till? eller! skulle ju inte skada om man slapp vissa människor som lyckas dra ner på ens energifyllda och glada stämning helller.. vill jag gå banans av glädje, låt mig göra det då ffs!!
Nej det ja skulle behöver är
lite positiv pushning, något som får mig glad och inte känna mig helt värdelös! något som ger mig tillbaka lite livsglädje. För just nu, skulle jag lika gärna kunna gå och dö! orkar inte mer skiiiit! så trött på att inget verkar gå vägen.. Har jag så dålig självinstinkt, eller har jag alldeles för höga tankar om mig själv?
.. pallar jag verkligen inte någonting, så jävla svag, dålig och värdelös! det är vad jag är ! Elin Karlsson sådär ja!

saknar världens sötaste och bästa systerson!

puss på er, hoppas ni har det bättre än jag!

Kommentarer
Postat av: hannah

elin, du är underbar som du är <3

2011-10-19 @ 15:20:18
URL: http://haannahp.blogg.se/
Postat av: hannah

elin, du är underbar som du är <3

2011-10-19 @ 15:20:41
URL: http://haannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0