another day

hejsan hoppsan på er alla glada o vakna!
såhär står det till att det har hänt ganska så mycket i mitt liv de senaste veckorna och jag har bara njutit!
lever verkligen livet just nu och bara har det bra.
Skriver från mitt nya lilla hjärta(min macbook pro) som kom i veckan och välkomnades hem till min famn. Hel nöjd, tack Linden <3 ja juste Lindengymnasiet, min nya skola. Började ju lite skeptiskt sådär men det blir bara bättre och bättre, är sjukt nöjd med ekonomilinjen och känner för första gången att jag är på rätt plats, rätt väg, rätt tidpunkt.
nej nu får det räcka. hade tänkt ge er en planering på min lördag där det kommer ingå en JÄTTE uppdatering med allt nytt som hänt, lite kläder och bilder från supertrevliga kvällar med super härliga människor och vänner!!
Har precis kommit hem från en trevlig tjejmiddag med tema-gala hemma hos bilby! Jag bar en jätte fin ny byxdress från nelly(bild imorgon). Tackar folket hos bilby för en trevlig kväll och med det säger jag hopp i säng och hej "pretty little liars" :D natti natti !
see you tomorrow or not!!!
Lördag:
vakna innan 10.00
ut och spring
fixa och dona med skolarbeten
fixa mitt rum
uppdatera bloggen
på kalas?
ringa lite samtal
fix och trix
vännerna
tror det var allt för imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0