Good feeling!

säger bara, biokväll, företagsekonomi, kycklingwok, moster, ös på geografi lektionen och glosförhör.
Ja det är orden för gårkvällen och dagen i skolan.
Jag och älsklingen min tog en spontanare med lite biomys igår kväll och såg friends with benefits. Den var as härlig och perfekt för en tisdag kväll sådär. Vaknade sedan upp alldeles för sent imorse och kom för sent till första lektionen, företagsekonomi. Jag, Julia o Matilda jobbar tillsammans och har valt att jobba med kafé branschen, rätt så nice när man intervjuar och de bjuder på gratis fika!  :)
Efter ekonomi hade vi matte och sedan geografi, där vi kopplade in datorn i högtalarna och hade en skön stund i vårat klassrum. Efter att sedan käkat wok i skolan drog jag till Mamma och Moster som satt på hembagarns med min lilla kusin. det vart dock bara en jätte snabb pratstund. Nu är det dags för glosförhör! måste kilaaa
nyaste bilden ever på snygga brudar!
efter skolan blir det plugg med juliaJ
bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0