hej på dig, du är den jag letat efter!

Här sitter jag med hela mitt skåp av plugg känns det som, samtidigt som jag tittar på made of honor på tv3.
Har hittills pluggat lite franska, personaldminstration och engelska. Kvar har jag matten och företagsekonomi men det tar jag nog imorgon.. är för trött!
annars då så har jag haft en bra helg blandat med jobb,vänner och lite fotboll. Som en vanlig helg. Har även hunnit med och träffat min älsklig.
Imorgon börjar projekt ayia napa.  Kilona som kommit från ingenstans, haha, ska bort!! och som tur är har jag ju ett år på mig så nu är det dags att ladda upp med bra kost och varierat med träning.
Läängtar som fan tills jag är 18 och bara kan dra iväg med mina bästa vänner för att bara leva livet!
Jag är så lycklig med människorna i min omgivning just nu, de förgyller mina dagar!
Nej dags att tagga för sängen, även om det är det tråkigaste jag vet. Att sova! usch, men men desto tidigare jag somnar desto tidigare  blir det skola imorgon! wey ! sovmorgon in my (L) forever!! <3
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0