listen

tjoho! planeringen sket sig direkt imorse när mamma kom in och fick med mig på massa ärenden så blev ingen springtur eller kalas. Har laddat upp lite bilder till denna data så att ni ska få se vad jag handlade när jag var i sthlm förra helgen!
Tänkte även på den där uppdateringen om mina senaste veckor i livet, liksom känns lite onödigt då jag försöker leva leva i nuet. Men kort då:
Jag har som sagt börjat på lindengymnasiet där jag läser ekonomilinjen, har gått två veckor och trivs helt okej. Går ju med mina bästa vänner Julia, Olivia, Melina och Matilda för första gången så klagar inte!
Annars så har jag fått börjat lära mig kassan på ica inför mina helgpass där! ska blir jäätte skönt att tjäna lite extra och egna pengar. Liksom det där så kallade studiemedlet räcker ju inte långt.
Jag har också börjat spelat fotboll i värmbol om ni missat det, har varit med på 2-3 matcher och gjort mål på två av dom även fast jag kör sådär på 60-70% av min kapacitet pga mina skadade jumskar. Får söka upp någon snart! blir ju skapligt frustrerad av att inte köra fullt ut!
Annars lever jag verkligen livet, har haft fullt upp varje helg de senaste veckorna med att vara med my people. vänner och felix!
Livet känns bra!
här har ni lite snyggt skit!
öronsmycke från weekday och ringar från ginatricot
shorts från bikbok, nagellack och bh hm
skinnjacka hm
byxor: weekday 399:- grön topp från vila och väska från hm
jeans byxdressen till vänster är från nelly, byxdressen i mitten(svart) från bikbok och röda klänningen från gina
t-shirt weekday, jeans gina och skorna är vagabond
995:- vagabond . scorett!
älskar väskan som är från wera 1100:-
jeans gina, tröja från rut mfl. skinnjackan hm
jeans från gina. svarta
har lite mer smått men det är i tvätten lite skitsamma!
nu ska jag göra mig iordning för kvällen. Blir att träffa brudarna. Uppdaterar kanske innan jag drar iväg :)
ps. bilder från gårdagen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0