2012

Nyåret har varit och det var ett helt okej sådant. Jag kan varken säga bu eller bä. Hade sjukt roligt ända till efter tolvslaget,sen kändes det som om kvällen bara spårade ur och att det inte blev så mycket mer. Men annars så. Aftonen började hos johanna med 14 andra brudar där vi åt gott och dansade och hade det allmänt bra. Sedan drog vi på en fest och sedan blev det gång till stan där resten av katrineholm var. Det var härligt. Sedan gick ja hem vid tvåtiden tror jag. Blev sååå sjukt trött!!


Den här klänningen bar jag under kvällen

Efter för lite sömn och illamående tog ja mig upp vid 4 tiden för att göra mig redo för lite jobb. kom nästan nyss hem och ska nu lägga mig och titta på film och äta lite gott.

2011 var ett riktigt bra år som bjöd på mycket nytt, som jobb och vänner! Hoppas på sånt mer det här året och även att jag får tillbringa den med dem som gör mig glad.
Det här året ska innehålla: Lycka och hälsa! framförallt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0