Kiss me

Hej allihopa! Och välkommen till en 18 årig Elin! Har inte uppdaterat ngt alls sen det stora kalaset var ju så tänkte att det kanske var dags! Tänkte egentligen ta bort bloggen, men kanske borde börja igen.. kan ju vara kul och ha ibland! Iaf en snabb uppdatering får det bli om lite smått och gott! På senaste tiden har jag bara försökt att leva mitt liv som 18åring dårå och umgås med vänner och bara leva livet! Det är dock något hela tiden inbokat i schemat, så mycket gör jag men vet inte hur mycket jag hinner njuta dock.
Min 18-års fest var grym! Den började ute i bygdegården med tjocka släkten och mina närmsta vänner, på kvällen sen blev det party med bara massa fina människor! Fick grymt mycket fina presenter och hade en riktigt fin kväll! Sjöng gjorde de och allt klockan 00.00 också! Bättre kunde det inte bli!
Såg även för några dagar sen att Maja, linda och julia grattat mig på sina bloggar. Tack sötnosar vad fina ni är!! <3
Annars då, fyller någon nästan hela tiden, den ena 18åringen efter den andra och festerna tar aldrig slut!! Men men gäller att njuta så länge det går! Får vila när jag blir gammal och grå!
Idag gjorde jag även min första tattooo! Så en sak att bocka på listan att göra innan man dör! ;) lär inte heller bli den sista jag gör känner jag redan nu!! :D
Här kommer lite bilder från tiden som 18 åring.. tumblr, ig, facebook, osv
presenter
my tattoo
så jävla snygggg! (film the vow)
word
grymma!
party rocking!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0